Retourneren

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Volgens de ruil en retour regels voor bederfelijke producten, waaronder al onze verse bloemproducten, kamerplanten en andere bederfelijke producten vallen, hoeven we volgens de wettelijke regels rondom de bedenktermijn van 14 dagen, je bestelling niet retour te nemen. Maar we vinden het natuurlijk heel vervelend als je niet tevreden bent. Stuur ons via het contactformulier een bericht zodat we je verder kunnen helpen.

Indien je andere producten (geen bloemen, planten etc) wilt retourneren is dit mogelijk. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Je hebt 14 dagen om je producten te retourneren. Zorg dat het pakket goed ingepakt zit, de verantwoordelijkheid van kwijtraken of beschadigen van het pakket ligt bij de klant. Verzend je pakket naar het volgende adres:

Myoso vof

Wemenstraat 14

7551 EX Hengelo

 

Je product kun je retourneren als het aan de volgende eisen voldoet:

 - Het product is ongebruikt en in originele staat.